.

.

رییس پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی استان کرمانشاه از زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی به عنوان جریان ساز حوزه فناوری علوم پزشکی کشور یاد کرد و گفت: باید این شخصیت برجسته و این دانشمند بزرگ به نسل جوان ما معرفی شود و یکی از بهترین راهکارها در این زمینه ساخت و تولید فیلم است.

«کاظمی آشتیانی» جریان ساز حوزه فناوری علوم پزشکی بود/ باید از زندگی این شخصیت فیلم ساخته شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر سیامک آزادی رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه به مناسبت هجدهمین سالگرد درگذشت زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی با تجلیل از این شخصیت وارسته و دانشمند فرهیخته گفت: اگر بخواهم در یک جمله زنده یاد دکتر «کاظمی آشتیانی» را توصیف کنم او را جریان ساز و تحول آفرین در حوزه فناوری های علوم پزشکی کشور می دانم.

 

وی ادامه داد: دکتر کاظمی آشتیانی فعالیت های شاخصی در سطح ملی و بین المللی داشته اند، اما آنچه این میان بیش از همه شاخص است جریان سازی  و تحول آفرینی است که ایشان در حوزه فناوری های علوم پزشکی ایجاد کرده اند.

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه افزود: علاوه بر این اقدام شاخص دیگر ایشان ایجاد فرهنگ در زمینه توسعه فناوری است، طوری که هم اکنون بسیاری از دانشمندان، اساتید و جوانان ما با قدرت در مسیری که ایشان ایجاد کرده اند در حال حرکت هستند و جریان فناوری کشور را توسعه می دهند.

 

دکتر آزادی در ادامه به شاخص های بارز شخصیت دکتر کاظمی آشتیانی اشاره و تصریح کرد: اگر دسته بندی در این زمینه اعمال کنیم اولین ویژگی بارز شخصیتی ایشان معنویت و اخلاص در کار بود که موجب شد اقدامات ایشان تا این حد در جامعه اثرگذار باشد.

 

وی افزود: شاخصه دوم ایمان و باور ایشان به اهدافش بود که موجب شد در مسیری که در پیش گرفته با قدرت پیش رود.

 

رییس پارک علم و فناوری جهادادانشگاهی استان کرمانشاه شاخصه سوم این دانشمند برجسته را سختکوشی، پایداری و خستگی ناپذیری عنوان و بیان کرد: شاخصه دیگر شخصیت ایشان نهراسیدن از موانع و چالش ها بود که جا دارد در این بخش زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی به عنوان یک الگو برای جوانان ما معرفی شود.

 

دکتر آزادی در ادامه خاطرنشان کرد: شاخصه برجسته دیگر شخصیت ایشان باور به توان و ظرفیت داخلی و استفاده حداکثری از این ظرفیت ها بود.

 

وی در ادامه با تأکید بر لزوم معرفی این شخصیت برجسته در سطح جامعه گفت: متاسفانه آنطور که باید دانشمندان ایرانی را به جامعه و بویژه نسل جوان معرفی نمی کنیم و امثال زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی که خدمات ارزنده ای برای کشور داشته و گام های مهمی برای توسعه علمی و پزشکی کشور برداشته در جامعه آنطور که باید شناخته شده نیست و جوانان با این دانشمند برجسته ایرانی چندان آشنایی ندارند. در همین راستا رسانه ها بویژه صدا و سیما و به عنوان متولیان فرهنگی باید پای کار آمده و این دانشمند فرهیخته را به جامعه معرفی کنند.

 

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه با بیان اینکه دستاوردها و خدمات ارزنده زنده یاد کاظمی آشتیانی این ظرفیت را دارد که از زندگی این دانشمند برجسته فیلم تولید شود، گفت: معرفی این شخصیت وارسته باید «روایت گونه» باشد، طوری که جوانان و نوجوانان ما بصورت ملموس ضمن آشنایی با خدمات و فعالیت های زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی با چالش ها و موانع و مشکلاتی که ایشان با آنها مواجه بود نیز آشنا شوند.

خوانده شده 151

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک