.

.



رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه در نشست تخصصی آشنایی با فرصت های همکاری تجاری ایران و آمریکای شمالی که توسط رییس و مدیر انجمن بازرگانی ایران و کانادا ویژه شرکت های فناور و دانش بنیان پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزارشد تاکید کرد: توسعه صادرات راهبرد اساسی پارک  درمسیر گسترش بازارشرکت های دانش بنیان و فناور است.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان کرمانشاه، دکتر سیامک آزادی با بیان اینکه بیش از 30 شرکت این پارک آمادگی صادرات محصولاتشان را دارند افزود: هم اکنون محصولات شرکت های فناور و دانش بنیان استان به کشورهای شمالی ، حاشیه خلیج فارس وبصورت ویژه به عراق و ترکیه صادر می شود.

وی ادامه داد: به دنبال توسعه ارتباطات بین المللی در قالب  مدلهای مختلف راه اندازی خط تولید ، جذب سرمایه گذار ، ثبت برند مشترک  هستیم .

آزادی در ادامه با اشاره به اینکه شکل گیری همکاری با انجمن بازرگانی ایران و کانادا در راستای توسعه تعاملات  شرکت ها با بازار امریکای شمالی است اظهار امیدواری کرد: در این نشست که با استقبال مدیران شرکت های دانش بنیان و فناور استان بود ظرفیت ها و فرصت های موجود در کشور های امریکای شمالی توسط دکتر محمد وحیدی راد رییس انجمن بازرگانی ایران و کانادا و دکتر شاهین غازی بیات مدیر آموزش انجمن بازرگانی ایران و کانادا مطرح شد و پتانسیل های شرکت های استان در پاسخ به تقاضا های این کشور ها مطرح شد.

رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه در ادامه تصریح کرد: در این نشست زمینه های انعقاد تفاهم نامه همکاری و توسعه تعاملات با این انجمن مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

خوانده شده 402 آخرین ویرایش در دوشنبه, 18 دی 1402 ساعت 08:22

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • فراخوان قدم به دنیای انیمیشن سازی و بازی سازی
      
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک