.

.



رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه در نشست تخصصی آشنایی با فرصت های همکاری تجاری ایران و آمریکای شمالی که توسط رییس و مدیر انجمن بازرگانی ایران و کانادا ویژه شرکت های فناور و دانش بنیان پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزارشد تاکید کرد: توسعه صادرات راهبرد اساسی پارک  درمسیر گسترش بازارشرکت های دانش بنیان و فناور است.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان کرمانشاه، دکتر سیامک آزادی با بیان اینکه بیش از 30 شرکت این پارک آمادگی صادرات محصولاتشان را دارند افزود: هم اکنون محصولات شرکت های فناور و دانش بنیان استان به کشورهای شمالی ، حاشیه خلیج فارس وبصورت ویژه به عراق و ترکیه صادر می شود.

وی ادامه داد: به دنبال توسعه ارتباطات بین المللی در قالب  مدلهای مختلف راه اندازی خط تولید ، جذب سرمایه گذار ، ثبت برند مشترک  هستیم .

آزادی در ادامه با اشاره به اینکه شکل گیری همکاری با انجمن بازرگانی ایران و کانادا در راستای توسعه تعاملات  شرکت ها با بازار امریکای شمالی است اظهار امیدواری کرد: در این نشست که با استقبال مدیران شرکت های دانش بنیان و فناور استان بود ظرفیت ها و فرصت های موجود در کشور های امریکای شمالی توسط دکتر محمد وحیدی راد رییس انجمن بازرگانی ایران و کانادا و دکتر شاهین غازی بیات مدیر آموزش انجمن بازرگانی ایران و کانادا مطرح شد و پتانسیل های شرکت های استان در پاسخ به تقاضا های این کشور ها مطرح شد.

رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه در ادامه تصریح کرد: در این نشست زمینه های انعقاد تفاهم نامه همکاری و توسعه تعاملات با این انجمن مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

خوانده شده 221 آخرین ویرایش در دوشنبه, 18 دی 1402 ساعت 08:22

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک