.

.

استاندار کرمانشاه در بازدید ۴ ساعته از نمایشگاه رویداد خانواده و فرهنگ عامه وارائه برگزیده ای از دستاوردهای بانوان فناور و دانش بنیان استان کرمانشاه و این نمایشگاه را نشانگر توانمندی بانوان استان عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه؛ محمد طیب صحرایی در حاشیه بازدید از نمایشگاه رویداد خانواده و فرهنگ عامه که در محل دائمی نمایشگاه های پارک شاهد کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه خودباوری و اعتماد به نفس تاثیر بسزایی در بالندگی و پیشرفت روزافزون ایران اسلامی دارد، اظهار داشت: امروز فرصتی شد تا از این نمایشگاه که محل ارائه آثار و دستاوردهای بسیار خوب بانوان استان در حوزه فناوری و  دانش بنیان صنایع دستی و تولیدات در بخش های مختلف اقتصاد دانش بنیان می باشد، بازدید کنم.

وی بیان داشت: برگزاری این گونه نمایشگاه ها علاوه بر افزایش روحیه خودباوری و اعتماد به نفس تاثیر بسزایی نیز در افزایش شناخت از ظرفیت ها و فرصت های استان در بخش های مختلف دارد.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: استان دارای ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه های مختلف است و بانوان کرمانشاه با عرضه تولیدات خود در بخش دانش بنیان و ... فرصت خوبی برای شناخت تولیدات استان ایجاد کرده اند.

وی با دعوت از هم استانی ها برای حضور در این نمایشگاه و بازدید از غرفه های عرضه کننده تولیدات بانوان گفت: این نمایشگاه نشانگر توانمندی بانوان به ویژه بانوان جوان است که با جدیت خود زمینه ای بسیار خوبی برای رونق اقتصادی و کمک به افزایش تولید در استان فراهم کرده اند.

وی در پایان از دست اندارکاران و همه عوامل در برگزاری این نمایشگاه تقدیر کرد.

گفتی است در این نمایشگاه بیش از 20 فناوری از آخرین دستاوردهای بانوان فناور و دانش بنیان استان کرمانشاه در غرفه پارک علم و فناوری استان کرمانشاه به نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه رویداد خانواده و فرهنگ عامه در 110 غرفه  از 16 تا 18 بهمن ماه از ساعت 9 صبح تا 9 شب آماده بازدید علاقمندان است. 

خوانده شده 229 آخرین ویرایش در شنبه, 21 بهمن 1402 ساعت 05:55

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • فراخوان قدم به دنیای انیمیشن سازی و بازی سازی
      
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک