.

.

 

نهمین نمایشگاه محصولات ارگانیک با حضورنمایندگانی از هفت کشور اروپایی در بوستان گفتگو تهران در حال برگزاری است. 

به گزارش پورتال اخبار پژوهش و فناوري کرمانشاه (تکنو نيوز)، شهاب خوش خوی مدیر هماهنگی مراکز رشد و کشاورزی پارک علم وفن آوری کرمانشاه اظهار داشت در نمایشگاه امسال بیش از 100 غرفه محصولات ارگانیک خود را در زمینه مواد غذایی و گیاهان دارویی و از هفت کشور اروپایی محصولات ارگانیک خود را در این نمایشگاه عرضه کرده‌اند.

وی گفت:همچنین دراین نمایشگاه کارگاه‌های آموزشی در زمینه‌های تجارت و بازارمحصولات ارگانیک، نقش کشاورزی ارگانیک در تامین سلامت جامعه ، آشنایی با استانداردهای کشاورزی ارگانیک، محصولات ارگانیک، تغذیه و سلامت جامعه از جمله کارگاه هایی است که در ایام برگزاری نمایشگاه برای عموم برگزار می گردد.

وی در پایان اظهار داشت:در این نمایشگاه دو شرکت از واحدهای فناور تحت حمایت مرکز رشد کشاورزی پارک علم وفناوری کرمانشاه(شهرستان روانسر) به نام های"پاک شهد ساناو" و "تعاونی زنان دیار غرب زاگرس " شرکت نموده اند که شرکت "پاک شهد ساناو" در زمینه تولید عسل ارگانیک وشیره توت سفید و "شرکت تعاونی زنان دیار غرب زاگرس" در زمینه تولید زعفران فعالیت دارند.

به گزارش (تکنو نيوز)، این نمایشگاه که به همت انجمن ارگانیک ایران و سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران دایر و از 11 لغایت 17 دی ماه سال جاری از ساعت 9 الی 21 پذیرای علاقه مندان به محصولات ارگانیک است.

خوانده شده 1395 آخرین ویرایش در چهارشنبه, 22 دی 1395 ساعت 04:21

پنل واحد من