.

.

طرح شرکت دانش بنیان "کاوش الکترونیک ماد" به مرحله پایانی سومین همایش و نمایشگاه بین المللی روشنایی و نور پردازی ایران راه یافت.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه، مقالات علی زالی پور مدیر عامل شرکت دانش بنیان "کاوش الکترونیک ماد" از شرکت‌های تحت حمایت مرکز رشد شهرستان کنگاور و پارک علم و فناوری کرمانشاه در سومین همایش و نمایشگاه بین المللی ایران با عنوان "بررسی نقش سیستم های نور پردازی در توسعه گردشگری شهری"  و  "سیستم روشنایی هوشمند  با بهره گیری از فناوری اینترنت اشیاء"  ارائه شد و طرح درایور هوشمند ال ای  بخش پایانی جشنواره نوآوری و اختراع  وسومین همایش بین المللی روشنایی و نور پردی دازی ایران راه پیدا کرد.

مقالات ارائه شده در این همایش مورد تایید پایگاه استنادی جهان اسلام ISC می باشد. ISC  یک سیستم اطلاع رسانی علمی است که در صدد تجزیه و تحلیل مجلات علمی کشورهای اسلامی بر اساس معیارهای علم سنجی معتبر می باشد. از انجا که معیارهای علم سنجی بر اساس قوانین علمی پایه گذاری شده اند، ان دسته از فراورده های علمی که توسط ISC تولید می شوند قابل ارزیابی با فراورده های تولید شده توسط ISI  می باشد.

دراین همایش بین المللی سخنرانان و صاحب نظران از کشورهای مختلف به ارائه موضوعات جدید در حوزه نورپردازی و روشنایی پرداختند که در بخش تجهیزات و نوآوری مقاله آقای علی زالی پور بصورت سخنرانی ارائه شد.

لازم به ذکر است این رویداد از تاریخ 20 الی 24 دی ماه سال جاری در هتل المپیک تهران برگزار شد.

خوانده شده 1058 آخرین ویرایش در یکشنبه, 03 بهمن 1395 ساعت 01:22

پنل واحد من