.

.

ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت، در مصاحبه ای اعلام کرد برنامه ریزی های لازم برای رساندن هولولنز به دست توسعه دهندگان در سال آینده میلادی انجام شده است. به گفته نادلا، هولولنز مسیری پنج ساله را طی می کند و در مرحله اول قرار است کاربران تجاری و enterprise به آن دسترسی داشته باشند. به این ترتیب چند سالی طول می کشد تا بتوانید یکی از این دستگاه های واقعیت افزوده را برای خودتان خریداری کنید.

 

هر چند اعلام اینکه در طول سال آینده قرار است نسخه ای مخصوص توسعه دهندگان آماده شود هم در نوع خودش بسیار هیجان انگیز خواهد بود. مایکروسافت به خوبی این نکته را درک کرده که هولولنز برای موفقیت به مجموعه ای از برنامه ها و محتواهای متنوع نیاز دارد و به همین دلیل کمک گرفتن از توسعه دهندگان در ابتدای راه امری منطقی به حساب خواهد آمد.

 

هولولنز ابزار واقعیت افزوده مایکروسافت است که اولین بار در آوریل گذشته و در کنفرانس Build این کمپانی از آن رونمایی شد و با وجود بازخوردهای مثبت از سوی افرادی که موفق به آزمایش آن شده بودند، هنوز راه زیادی برای تکامل آن پیش روی مایکروسافت قرار دارد. ردموندی ها باید در طول 12 ماه آینده دستگاه خود را پرتابل تر کرده و همچنین در مسیر تبدیل شدن به وسیله ای موفق، می بایست رقبایی نظیر عینک گوگل را نیز پشت سر بگذارد که بنا به اخبار منتشر شده، نسخه دوم آن هم توسط غول جست و جوی جهان در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

خوانده شده 1964