.

.

اطلاعات تکميلي

  • مدیرعامل: سجاد خدامرادی
    ایده محوری: تولید آتل یکبار مصرف موقت اندام
    مرکز: مرکز رشد عمومی
    مرحله: رشد
    کلیات طرح: برای نخستین بار در کشور شرکت بدیع ابزار طب از واحد های فناور تحت حمایت پارک علم و فناوری کرمانشاه ( دوره رشد) موفق به تولید تولید آتل های اورژانسی موقت یکبار مصرف اندامی شد. این شرکت تولید کننده بیش از سه نوع آتل شامل آتل های دست و پا و گردن است. آتل های بدیع ابزار طب بسیار سبک، مقرون به صرفه ،با سرعت و سهولت در آتل بندی و ثابت کردن عضو آسیب دیده دارای مزیت های رقابتی قابل توجه نسبت به سایر نمونه ها می باشد. افزودن وایجاد ویژگی آنتی باکتریال درتمامی سطوح آتل با استفاده از فناوری نانو که هیچکدام از آتلها ی قبلی این ویژگی را ندارند ،دارای سایز های مختلف به اندازه های متفاوت بوده که خود تطابق و در نتیجه عضو را کاملاً فیکس میکند ،این آتل دارای قابلیت سازگاری با ام آر آی (لازم نیست جهت تهیه ی ام آر آی آتل باز شود)است . این آتل علاوه مزیت های فوق کاهش هزینه درمان را نیز همراه دارد.
    دستاوردها و فعالیت ها: • مجوزهاي دريافتي:  كارت بازرگاني ايزو ١٣٤٨٥ درحال دريافت استاندارد داخلي جواز تاسیس صنعت و معدن پروانه بهره برداری صنعت و معدن پروانه ساخت وسایل پزشکی از وزارت بهداشت دو سند اختراع دريافت برند MOMED معرفی این شرکت به عنوان یکی از فناوران برتر استانی در هفته پژوهش و فناوری 96 • میزان فروش تا کنون: در جريان زلزله ي سرپل ذهاب حدود ٧٠ميليون تومان و در كل از تاريخ دريافت مجوز فروش از وزارت بهداشت(مهر ماه نود و شش) تا بحال بيشتر از دويست ميليون تومان این شرکت فروش داشته است. • بازاريابي: از طريق استخدام سه بازارياب مستقيماً فروش رو در غرب كشور انجام میدهند . • صادرات: كارت بازارگاني ٥ ساله از اتاق بازرگاني استان در يافت گرديده و مدیر عامل در حال مذاكره با اقليم كردستان،افغانستان و تركمنستان میباشد و در مورد اقليم كردستان ،نمونه هاي اوليه در حال ارسال است.
    وضعیت استقرار: غیر مستقر در پارک
    آدرس: کرمانشاه-شهرک صنعتی بیستون-میدان اندیشه واحد تولیدی بدیع ابزار طب
    تلفن: 09122682173
    شهرستان: کرمانشاه
    وضعیت فعالیت: درحال فعالیت
    نوع شرکت: سهامی خاص
    محصول: آتل یکبار مصرف موقت اندام
    نحوه فعالیت: مستقل
    معرفی شرکت: برای نخستین بار در کشور شرکت بدیع ابزار طب به مدیر عاملی آقای سجاد خدامرادی، از واحد های فناور تحت حمایت پارک علم و فناوری کرمانشاه ( دوره رشد) موفق به تولید تولید آتل های اورژانسی موقت یکبار مصرف اندامی شد. این شرکت در اواخر سال 95 به عضویت پارک درآمده است .
    آخرین ویرایش در سه شنبه, 03 مهر 1397 ساعت 02:16

    پنل واحد من

    جست وجوی پیشرفته واحدها

    دستاوردها و افتخارات پارک