.

.

نشست مشترک پارک علم و فناوری، دانشگاه علوم پزشکی وخدمات درمانی استان  و سازمان نظام صنفی رایانه ای استان کرمانشاه در راستای تسهیل تجاری سازی فعالیت های شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور حوزه آی تی صبح امروز ۷ آذر ماه در سالن شهید نوروز نژاد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه ،در این نشست دکتر معصومه خان احمدی سرپرست پارک علم و فناوری کرمانشاه با بیان اینکه از دغدغه های اصلی ما پاسخ به  نیازهای واحد های فناور است، گفت: حوزه فناوری اطلاعات دارای ظرفیت بسیار بالایی در استان است که دستگاههای اجرایی می توانند از این پتانسیل استفاده کنند.
وی ادامه داد : در پارک علم و فناوری کرمانشاه سعی می کنیم با برگزاری این نشست ها به حل مشکلات بازار واحد های فناور  با دستگاههای اجرایی بپردازیم.
خان احمدی در ادامه با بیان اینکه کارنامه موفقی از فعالیت شرکت های فناور با دستگاههای اجرایی در استان داریم ، عنوان کرد از دستگاه های دولتی استان انتظار می رود تا از ظرفیت های استان حمایت کنند.
سرپرست پارک علم و فناوری کرمانشاه تاکید کرد: دستگاههای اجرایی استان از ظرفیت شرکت های بومی  در واگذاری پروژه ها استفاده کنند.
در ادامه این نشست مهندس محمد رضا علیخانی رییس سازمان نظام صنفی رایانه استان کرمانشاه نیز با بیان اینکه هم اکنون در استان ۱۲۰ شرکت فعال، ۴۰۰ عضو و ۱۰۰ مشاور در نظام صنفی رایانه حمایت می شوند، گفت: با پارک علم و فناوری کرمانشاه تعامل بسار خوبی برای رشد این حوزه داریم.
وی ادامه داد: در استان بدنبال حفظ اشتغال موجود هستیم و از دستگاههای دولتی می خواهیم از ظرفیت های استان برای تامین نیاز های خود استفاده کنند.
علیخانی در ادامه با بیان اینکه در استان کرمانشاه شرکت های فعال در بخش فناوری اطلاعات با چالشی روبرو هستند که می توان از آن بعنوان رقابت نا سالم یاد کرد ، گفت : ما رقبایی در استان داریم که حضور واقعی ندارند.
وی در ادامه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان را یکی از دستگاههای بسیار مهم عنوان کرد که پروژه های بسیاری در حوزه فناوری اطلاعات دارد ، گفت:ساز و کارها باید مهندسی شود و واگذاری پروژه ها  باید شفاف و سیستماتیک  در دستگاههای اجرایی صورت بگیرد.
در پایان مهندس بابک پاک نیا  مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان کرمانشاه گفت:از فعالیت بسیار خوب شرکت های عضو نظام صنفی رایانه استان استقبال می کنیم . سعی داریم تاحد ممکن اگر پروژه ای امکان انجامش در استان است توسط شرکت بومی استان انجام بگیرد.
وی در ادامه رعایت سلسله مراتب و اخذ استعلام ها را از مواردی عنوان کرد که شرکت ها باید در هنگام درخواست پروژه به آن توجه ویژه داشته باشند، گفت : همه پروژه ها در سامانه و بصورت شفاف واگذاری می شود.
وی در پایان تصریح کرد:  طی کردن روند پروسه های اداری اجتناب ناپذیر ا ست اما می توانیم با تعامل بیشتر با نظام صنفی استان در روند آن تسریع ایجاد کنیم.
در پایان این جلسه شرکت ها  و واحد های فناور فعال حوزه فناوری اطلاعات در بخش پزشکی به بیان مشکلات خود پرداختند.

خوانده شده 1435 آخرین ویرایش در شنبه, 10 آذر 1397 ساعت 10:00

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک