.

.

 

 
۴ طرح برگزیده از میان طرح های ارائه شده به مرکز نوآوری و شتابدهی پارك علم و فناوري کرمانشاه، در شورای  پذیرش و سرمایه گذاری مرکز منش این پارک مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه، پس از اتمام فاز ترویجی طرح منش و در میانه فاز نوآوری این طرح، ۴ طرح برگزیده از میان طرح های ارائه شده به مرکز نوآوی و شتابدهی پارك علم و فناوري در شورای پذیرش و سرمایه گذاری مرکز منش پارک کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت.
اولین طرح ارائه شده در جلسه شورای پذیرش و سرمایه گذاری مرکز منش پارک کرمانشاه مربوط به بررسی در خواست پذیرش صبا والی تبار بود که با عنوان "تهیه کود کامل از کلروفیل پسماندگیاهان سبز" ارائه شد.
داوران و منتورهای این نشست در مرحله بعد به بررسی درخواست پذیرش نسترن گلناری با عنوان "دستگاه ثبت و پایش علائم حیاتی بیماران کلیوی(قسمت نبض و دما)" پرداخته و در ادامه به برسی درخواست پذیرش عادل پرویزی و بهنام رستمیان ورود کردند. این دو کارآفرین بالقوه نیز طرح خود را با عنوان " پک کامل سنسور نور و باران قابل نصب بر روی تمام خودرو ها" ارائه  کرده بودند.
در نهایت چهارمین طرح مورد بررسی اعضا شورا قرار گرفت. این طرح با عنوان طراحی سامانه کارگران ساختمانی در شهر کرمانشاه و توسط محمد عبدی ارائه شد.
شایان ذکر است؛ طرح های یاد شده در نهایت مورد پذیرش قرار گرفته و ارائه دهندگان ضمن تداوم حضو خود در برنامه شش ماه منش، از تسهیلات و حمایت های مختلف پارک علم  فناوری کرمانشاه در زمینه استقرار، حمایت های مالی، خدمات مشاوره، سرمایه گذاری و ... برخوردار خواهند شد.

 

خوانده شده 585 آخرین ویرایش در شنبه, 19 تیر 1400 ساعت 05:57

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک