.

.

 

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با اشاره به عملکرد مطلوب جهاد دانشگاهی، گفت: این نهاد جهادی، علم را در کشور به عمل تبدیل کرده که حقیقتا کار بزرگی است.

 

شهریار حیدری در گفت و گو با روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه از جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد موثر در پُرکردن خلا میان علم و عمل در کشور یاد کرد و افزود: این نهاد به خوبی در چهار دهه فعالیت خود توانست این خلا را پر کرده و اقدامات خوبی در سراسر کشور انجام دهد.

 

وی افزود: جهاد دانشگاهی از همان ابتدای تشکیل یک هویت مستقل پیدا کرد و برای هویت دادن به علم در حوزه عمل و اجرا پا به عرصه وجود گذاشت و حقیقتا این امر رسالت بزرگی بر روی دوش جهاد دانشگاهی گذاشته که به خوبی از عهده آن برآمده است.

 

وی با تقدیر از عملکرد نهاد جهاد دانشگاهی، گفت: این نهاد توانست از ظرفیت های تئوری کشور استفاده کرده و آنها را عملیاتی کند و با توجه به عملکرد مطلوب آن میطلبد که دولت ها حمایت جدی‌تری از این نهاد داشته باشند تا بتواند به اهداف عالیه خود دست یابد.

 

حیدری افزود: جهاد دانشگاهی با بضاعت و توان فعلی اثر گذاری بالایی در زمینه ایجاد نوآوری و خلاقیت در کشور داشته است.

 

وی تصریح کرد: فلسفه ایجاد جهاد دانشگاهی تقویت بار علمی دانشگاه هاست و عملا این نهاد حلقه واسط میان جوانان، مردم و دانشگاه هاست و در زمینه خوب عمل کرده است و برای اثربخشی بیشتر این نهاد نیاز است که حمایت های مالی جدی از آن به عمل آید.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی به عدم حمایت جدی دولت‌های مختلف از این نهاد علمی اشاره کرد و افزود: متاسفانه تاکنون حمایتی که باید از این نهاد به عمل نیامنده و امیدواریم دولت جدید توجه بیشتری به این نهاد علمی داشته باشد.

 

این نماینده مجلس در ادامه از جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد امیدآفرین یاد کرد و افزود: هزاران نفر از قِبَل فعالیت در این نهاد کار آفرین شده اند و توانسته اند کارهای بزرگی برای کشور انجام دهند و همین امر موجب ایجاد موج امید در کشور شده است.

 

جهاد دانشگاهی کرمانشاه یک قطب علمی در غرب کشور است

 

این نماینده مجلس به عملکرد خوب جهاد دانشگاهی کرمانشاه هم اشاره کرد و افزود: از نظر علمی این نهاد یک قطب در غرب کشور محسوب می شود اما انتظار از این نهاد بیشتر است.

 

نماینده سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی بر لزوم حمایت هرچه بیشتر از این نهاد علمی در استان تاکید کرد و افزود: مسئولین استانی باید حمایت های خود را از جهاد دانشگاهی افزایش دهند و از این بنیه علمی در مسیر توسعه استان بهره گیرند.

 

حیدری به ارتباط همیشگی خود با جهاد انشگاهی اشاره کرد و افزود: از همان ابتدای تشکیل این نهاد، ارتباطاتی با آن داشته و تلاش هایی برای تقویت آن اجام داده ایم.

 

وی افزود: در حال حاضر نیز از هیچ همکاری برای تقویت این نهاد دریغ نمی کنیم و به سهم خود آماده ام تا جلسه ای با مسئولین جهاد دانشگاهی کرمانشاه و مجمع نمایندگان استان برای بررسی راهکاری های حمایت هرچه بیشتر از این نهاد داشته باشیم.

 

خوانده شده 338 آخرین ویرایش در دوشنبه, 18 مرداد 1400 ساعت 23:50

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک