.

.

 

رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه افتتاح بزرگترین برج فناوری کشور در استان را یکی از مهم ترین دستاوردهای این مجموعه عنوان کرد وافزود: توسعه زیرساخت‌های فناوری منجر به توسعه بیش از پیش اقتصاد دانش بنیان خواهد شد.

 

دکتر سیامک آزادی در گفت و گو با روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه، مهم ترین دستاورد پارک علم و فناوری کرمانشاه را در استان، توسعه فناوری و کسب و کارهای نوآورانه عنوان کرد و افزود: در همین راستا هفت مرکز رشد، پنج مرکز نوآوری، سه کانون شکوفایی و خلاقیت و سه شتاب دهنده در استان راه اندازی کرده ایم.

 

وی افزود: پارک علم و فناوری کرمانشاه طی مدت فعالیت خود از بیش از 650 واحد فناور و دانش بنیان حمایت کرده است که حقیقتا دستاورد بزرگی است.

 

آزادی به فعالیت های پارک در حوزه توسعه زیرساخت های فناوری استان هم اشاره کرد و افزود: یکی از اقدامات مهم در حوزه توسعه زیرساخت های فناوری، راه اندازی مجتمع نوآوری با مساحت 12 هزار متر مربع بود.

 

وی افزود: این مجتمع زمینه فعالیت 24 واحد کارگاهی را فراهم می کند که هم اکنون 17 واحد در آن مستقر شده اند.

 

آزادی از افتتاح بزرگترین برج فناوری کشور به عنوان دستاور مهم دیگر جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری کرمانشاه در راستای توسعه زیرساخت های فناوری استان یاد کرد و افزود: این برج با مساحت 20 هزار مترمربع در 16 طبقه احداث شده است.

 

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه خاطرنشان کرد: توسعه این زیرساخت‌ها در نهایت منجر به توسعه فعالیت‌های واحدهای فناور و دانش بنیان و نیز توسعه اقتصاد دانش بنیان در استان خواهد شد.

 

آزادی در ادامه با اشاره به تعاملات خوب پارک علم و فناوری با دستگاه های مختلف استان، گفت: تعاملات خوب پارک با دستگاه‌های مختلف در نهایت منجر به جذب حمایت های ویژه برای توسعه زیرساخت‌های فناوری در استان شده است که نتیجه آن تکمیل مجتمع نوآوری و راه اندازی بزرگترین برج فناوری کشور دراستان بوده است.

 

وی افزود: همچنین در نتیجه تعاملات خوب پارک با سایر دستگاه ها توانسته ایم جذب حمایت های مالی برای واحدهای فناور و دانش بنیان را از طریق صندوق پژوهش و فناوری زاگرس داشته باشیم.

 

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه در ادامه در تشریح برخی اقدامات شاخص پارک علم و فناوری در یکسال گذشته، یکی از کارهای شاخص این مجموعه را فعالیت 14 واحد فناور پارک در تولید انواع محصولات مورد نیاز در زمینه مبارزه با بیماری کرونا عنوان کرد.

 

آزادی کار شاخص دیگر پارک در یک سال گذشته را افتتاح بزرگترین برج فناوری کشور عنوان کرد وافزود: این برج زمینه فعالیت حداقل 110 شرکت دانش بنیان را فراهم می کند.

 

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه در ادامه در تشریح برنامه های آتی این مجموعه از توسعه ساختارهای فناورانه تخصصی با مشارکت بخش خصوصی و موسسات فناور و دانش بنیان به عنوان یکی از مهم ترین این برنامه ها یاد کرد و افزود: این برنامه با هدف رفع نیازهای فناورانه صنایع استان و منطقه و نیز توسعه فناوری در بخش های اولویت دار استان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 

وی همچنین توجه جدی به توسعه بازار شرکت‌های فناور و دانش بنیان با اولویت بازارهای صادراتی و نیز توسعه تعاملات ملی و بین المللی با هدف سرمایه گذاری به منظور توسعه زیرساخت‌های فناوری استان و همچنین جذب سرمایه گذاران و توسعه بازار برای شرکت های فناور و دانش بنیان را از جمله دیگر برنامه های آتی پارک علم و فناوری کرمانشاه عنوان کرد.

 

وی افزود: تمامی این برنامه‌ها در نهایت منجر به اثر گذاری بیش از پیش اقتصاد دانش بنیان در توسعه استان خواهد شد.

 

خوانده شده 610 آخرین ویرایش در دوشنبه, 18 مرداد 1400 ساعت 23:43

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک