.

.

 

رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه با اعلام اینکه ۲۸۸ واحد فناور تحت حمایت پارک علم و فناوری استان هستند، گفت: بخش قابل توجهی از این واحدها در محل برج فناوری مستقر می شوند و به نظر می رسد نیمه ابتدای سال آینده ظرفیت این برج تکمیل شود.
دکتر سیامک آزادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به حمایت پارک علم و فناوری استان از 288 شرکت فناور و دانش بنیان گفت: از این تعداد 38 شرکت به مرحله رشد یافتگی و پارکی رسیده اند.
وی افزود: امسال 38 شرکت جدید جذب پارک علم و فناوری شده و تحت حمایت های پارک قرار گرفته اند.
رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه با اشاره به فعالیت 61 شرکت دانش بنیان در سطح استان، گفت: از این تعداد 37 شرکت تحت حمایت پارک قرار دارند.
 
وی خاطرنشان کرد: تنها در سال جاری پنج شرکت دانش بنیان با تولید هشت محصول دانش بنیان جذب پارک شده و تحت حمایت های پارک قرار گرفته اند.
 
آزادی با اشاره به افزایش نیاز واحدهای تحت حمایت پارک به فضای کار و فعالیت گفت: در همین راستا در تلاشیم تا هرچه سریعتر طبقات برج فناوری کرمانشاه را برای تحویل به واحدها آماده کنیم.
 
وی افزود: در حال حاضر پنج طبقه برج به بهره برداری رسیده و تا پایان سال دو طبقه دیگر هم آماده بهره برداری می شود.
آزادی گفت: پیش بینی ما این است که نیمه اول سال آینده ظرفیت برج فناوری کرمانشاه برای استقرار واحدهای تحت حمایت تکمیل شود.
رییس پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه در ادامه ضمن تشریح برخی خدمات ارائه شده به واحدهای تحت حمایت پارک، همجواری واحدها در کنار سایر اجزاء اکوسیستم فناوری و نوآوری را مهم ترین مزیت و خدمت پارک برای واحدهای فناور عنوان کرد و افزود: این همجواری موجب هم افزایی و ارتباط موثر بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری استان و در نهایت شکل گیری زنجیره توسعه فناوری های نوین در حوزه های مزیت دار استان می گردد.
 
آزادی با اشاره به استقرار اجزای مختلف اکوسیستم فناوری و نوآوری در برج فناوری کرمانشاه گفت: از جمله این اجزا می توان به صندوق های خطرپذیر، سرمایه گذاران، کارگزاران فناوری، شتابدهنده ها و... اشاره کرد.
 
وی افزود: تمامی افراد و تیم هایی که پس از پذیرش تحت حمایت پارک علم و فناوری قرار می‌گیرند عملا عضو این اکوسیستم شده و از تمامی ظرفیت های موجود جهت تجاری سازی و ثروت آفرینی از ایده های نوآورانه خود بهره خواهند گرفت.
 
 
خوانده شده 412

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک