.

.

مدیرعامل شرکت شادرام شیمی:

تنها تولید کننده اسید فلوریدریک در کشور هستیم 

 

"شادرام شیمی" یکی از شرکت‌های تحت حمایت پارک علم و فناوری کرمانشاه است که حالا بعد از سه سال فعالیت توانسته بصورت تخصصی تامین کننده بخشی از نیازهای نظامی، هسته‌ای و صنایع شیشه کشور باشد. این شرکت تولیدکننده شش نوع اسید بر پایه فلوئور و آمونیاک است که بصورت تخصصی فقط در این شرکت تولید می‌شود و تمام بازار کشور را تحت پوشش خود دارد. محصولات این شرکت علاوه بر تامین نیاز داخل، به کشورهای ارمنستان، عراق، آذربایجان و قرقیزستان هم صادر می‌شود.

 

سجاد شادرام مدیرعامل شرکت «شادرام شیمی» با اشاره به فعالیت این شرکت از سال ۱۳۹۸، گفت: شرکت «شادرام شیمی» کاملا تخصصی است و محصولات تولیدی ما شامل تولید انواع ترکیبات شیمیایی بر پایه فلوئور و آمونیاک است.

 

وی افزود: در این شرکت چهار نوع اسید و دو نوع نمک بر پایه فلوئور و آمونیاک تولید می‌شود که کابردهای مختلفی در صنایع دارند.

 

شادرام اسید فلوریدریک HF (محصول اصلی)، اسید فلوبوریک، اسید سیلیسیک، اسید تیتانیک و نیز دو نوع نمک سدیم فلوراید و آمونیوم بای فلوراید را شش محصول شرکت "شادرام شیمی" عنوان کرد.

 

این کارآفرین کرمانشاهی گفت: بطور معمول محصولات تولیدی شرکت در صنایع نظامی، هسته‌ای و صنایع شیشه کاربرد دارند.

 

مدیرعامل شرکت «شادرام شیمی» یادآور شد: شرکت ما اولین و تنها تولید کننده این محصولات در کشور است و تمام بازار کشور را پوشش می‌دهیم.

 

شادرام با بیان اینکه بازار این محصولات عمدتا در خارج از استان است، افزود: بخشی از این محصولات هم به کشورهای دیگر صادر می‌شود.

 

وی افزود: در حال حاضر محصولات ما به کشورهایی مانند ارمنستان، عراق، آذربایجان و قرقیزستان صادر می‌شود.

 

مدیرعامل شرکت "شادارام شیمی" ظرفیت تولید این شرکت را ۴۵۰ تن در سال عنوان کرد.

 

وی به فعالیت نمایندگی‌های این شرکت در استانهای مختلف اشاره کرد و افزود: در حال حاضر علاوه بر کرمانشاه در شهرهای جاجرود، نهاوند و شیراز واحدهای کارگاهی شرکت فعال است و تولید محصول داریم.

 

شادرام خاطرنشان کرد: در این واحدها ۲۵ نفر فعالیت دارند که ۱۲ نفر آنها در واحد تولیدی کرمانشاه فعال هستند.

 

وی یادآور شد: نیروهای شرکت همگی متخصص بوده، چون فعالیت آنها یک کار تخصصی است و برای همین تعداد محدودی به کار گرفته شده‌اند.

 

شادرام با بیان اینکه چهار اختراع در حوزه تولید محصولات شیمیایی دارد، گفت: از جمله این اختراعات فرآیند تولید اسید فلوریدریک از خاک فلورین ایران، تولید همزمان اسید سیلیسیک با اسید فلوریدریک و تولید اسید فلوریدریک خالص با خلوص ۶۸ درصد بوسیله کاهش برج‌های جذب است.

 

شادرام در پایان با اشاره به عضویت در پارک علم و فناوری کرمانشاه ، گفت: به دنبال ایجاد ساختارهای فناورانه برای حمایت از استارت آپ‌های این حوزه با حمایت پارک علم و فناوری در سال جدید هستیم.

خوانده شده 419

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک