.

.

 

اولین رویداد ارائه نیازهای فناورانه صنعت «شیرین بیان» امروز (29 مرداد) با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان و پارک علم و فناوری کرمانشاه برگزار شد.

 

دکتر سیامک آزادی رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه در این رویداد با تاکید بر لزوم ارتباط صنعت و دانشگاه، گفت: بیان این موضوع هرچند کلیشه‌ای شده، اما واقعیتی است که باید تا زمان ایجاد و توسعه حلقه های میانی این دو بخش پیگیری و مورد توجه قرار گیرد.

 

وی افزود: در حال حاضر درصد بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی به ویژه فارغ التحصیلان مقطع تحصیلات تکمیلی سه برابر سایر اقشار جامعه است و تنها راه حل رفع این معضل، برقراری ارتباط موثر صنعت و دانشگاه است.

 

آزادی گفت: اگر هر دانشجوی تحصیلات تکمیلی از همان بدو ورود به دانشگاه بتواند با یک واحد صنعتی، ارتباط موثر و تنگاتنگی برقرار کرده و پایان نامه خود را بر اساس نیازهای آن واحد صنعتی پیگیری کند قطعا شاهد اتفاقات خوبی در زمینه اشتغال این دانشجویان و از طرفی رفع نیاز صنایع کشور خواهیم بود.

 

این مسئول در ادامه از ایجاد شبکه تعاملی دانشگاه و صنعت خبر داد و افزود: در این شبکه هم واحدهای صنعتی و هم واحدهای فناور و نیز فارغ التحصیلان دانشگاهی و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های استان حضور خواهند داشت.

 

وی افزود: راه اندازی این شبکه کمک می کند که حداقل بتوانیم در سطح استان ارتباط میان صنعت و دانشگاه را برقرار کنیم.

 

آزادی گفت: به زودی فراخوان و شناسایی واحدهای صنعتی و واحدهای فناور استان برای حضور در این شبکه در سطح استان اعلام می شود.

 

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه در ادامه برگزاری رویدادهایی مانند رویداد "ارائه نیازهای فناورانه صنعت «شیرین بیان»" را گام موثری در برقراری ارتباط صنعت و دانشگاه عنوان کرد و افزود: از طریق برگزاری این رویدادهاست که فعالان حوزه دانشگاه و صنعت با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و از توانمندی‌ها و نیازهای یکدیگر مطلع می شوند.

 

آزادی با تاکید بر تداوم برگزاری این رویدادها گفت:این رویداد به همت شرکت شهرک های صنعتی استان و با همکاری پارک علم و فناوری کرمانشاه برگزار شده و قرار است رویداد دیگری هم در حوزه کشاورزی با همکاری این دو نهاد در آینده ای نزدیک برگزار شود.

خوانده شده 210

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک