.

.

استاندار کرمانشاه از پیگیری برای تحقق وعده ۱۰۰ میلیارد تومانی رییس جمهور جهت تامین زیرساخت‌ها دراراضی ۵۰ هکتاری پارک علم و فناوری استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه، بهمن امیری مقدم با اشاره به وعده 100 میلیارد تومانی رییس جمهور جهت کمک به شرکت های دانش بنیان استان، گفت: پارک علم و فناوری  استان کرمانشاه 50 هکتار اراضی برای استقرار این شرکت ها در اختیار دارد که ایجاد زیرساخت های آن مستلزم  تامین اعتبار می باشد.

وی افزود: در همین راستا در سفر اخیر هیات دولت، رییس جمهور قول دادند که 100 میلیارد تومان جهت تامین این زیرساخت ها به پارک علم و فناوری استان کمک کنند.

استاندار کرمانشاه گفت: بلافاصله پس از سفر به رییس جمهور نامه زده و پیگیر تحقق این وعده هستیم.

امیری مقدم گفت: به محض حصول جواب و دریافت این میزان اعتبار، آن را در اختیار پارک علم و فناوری  استان کرمانشاه قرار داده تا هرچه سریعتر زیرساخت های لازم جهت استقرار شرکت های دانش بنیان در این اراضی 50 هکتاری را فراهم کند.

امیری مقدم در ادامه با تاکید بر لزوم همکاری و حمایت همه دستگاه‌های استان از شرکت های دانش بنیان، گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در این زمینه و نامگذاری امسال  به نام سال "تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین" امسال باید بحث حمایت از دانش‌بنیان‌ها با جدیت بیشتری پیگیری شود.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان، هدفگذاری افزایش دو برابری این شرکت‌ها را در دستور کار داریم و همه باید برای تحقق این هدف پای کار باشند.

خوانده شده 292

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک