.

.

دکتر سیامک آزادی رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته در سفر ریاست جمهور به استان در مجموع ۸۰ میلیارد تومان برای تکمیل برج فناوری استان و چند مرکز نوآوری و همچنین خانه خلاق متناسب با ظرفیت‌های استان مصوب شده است.

وی ادامه داد: این مصوبات دو ساله بوده که بخشی در سال ۱۴۰۱ و بخش دیگر در سال ۱۴۰۲ محقق خواهد شد که با محقق شدن آن تحول جدی را در حوزه زیرساخت‌‌های فناوری و نوآوری استان شاهد خواهیم بود.

رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه تصریح کرد: رییس جمهور در جریان سفر به کرمانشاه از نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان بازدیدی داشتند و مقرر شد برای تأمین زیرساخت‌ لازم و ایجاد شهرک شرکت‌های دانش بنیان در راستای استقرار کارگاه‌ها و واحدهای صنعتی دانش‌بنیان و واحدهای فناور در اراضی ۵۰ هکتاری پارک علم و فناوری، ۱۰۰ میلیارد تومان اختصاص داده شود که در حال پیگیری آن هستیم که با محقق شدن این بخش نیازهای تولید صنعتی شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناورانه استان برآورده می‌شود.

وی در توضیح خانه خلاق، اضافه کرد: یکی از مهمترین و اصلی‌ترین اجزای زیست بوم فناوری و نوآوری، بخش خصوصی است که به توسعه فناوری در یک حوزه تخصصی کمک می‌کند. خانه خلاق با همین هدف ایجاد شده که با مشارکت بخش خصوصی ساختارهایی ایجاد شود تا بتوانند در حوزه‌های صنایع خلاق همچون بازی‌های رایانه‌ای، انیمیشن، صنایع دستی و گردشگری؛ از ایده‌های نوآورانه و کسانی که در این حوزه و کسب و کارها در حال فعالیت هستند حمایت لازم را به عمل آورند.

رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه در پایان با پر بار خواندن دستاورد های سفر ریاست محترم جمهوری به استان کرمانشاه، افزود: با تخصیص هرچه سریع تر اعتبارات این سفر روحیه امید آفرینی در بین جوانان بخصوص نخبگان و فارغ التحصیلان دانشگاهی تقویت خواهد شد.

خوانده شده 216 آخرین ویرایش در چهارشنبه, 23 شهریور 1401 ساعت 07:49

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک