.

.

 

رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه در اولین نشست با اعضای هیت مدیره انجمن شرکت های دانش بنیان و فناور استان کرمانشاه با بیان اینکه  یکی از اتفاقات بسیار خوبی که سال گذشته در استان رخ داد تشکیل انجمن شرکت های دانش بنیان استان بود، افزود: در یک سال گذشته این انجمن نقش بسیار خوبی در برنامه های ترویجی و توسعه ای زیست بوم فناوری و نوآوری استان داشته است.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان کرمانشاه، دکتر سیامک آزای در این نشست با بیان اینکه بصورت ویژه از  انجمن شرکت های دانش بنیان و فناور استان حمایت می کنیم،  تاکید کرد: 1402 سال ویژه ای برای توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری استان است

وی تاکید کرد: انجمن شرکت های دانش بنیان و فناور استان در مدت فعالیتش برنامه های موفقی را در کمک به توسعه زسیت بوم نوآوری و فناوری استان دنبال کرده است.

آزادی در ادامه با بیان اینکه امسال یکی از برنامه هایی که پارک علم و فناوری استان بصورت جدی دنبال می کند ارتقاء شرکت های دانش بنیان و فناور است، افزود: با توجه به تاثیر گذاری این بخش در توسعه اکوسیستم استان در برنامه ریزی هایی که برای امسال صورت گرفته تعامل موثر و گسترش آن با بخش دولتی است .

رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه  تصریح کرد: امیدواریم نتایج این توسعه تعاملات در گسترش بازار شرکت های دانش بنیان و فناور موثر باشد چرا که بخش عمده بازار این شرکت ها نهاد های دولتی است .

وی در ادامه با اشاره به اینکه می توانیم از ظرفیت ها، امکانات و بستر های خوب شرکت های دولتی استفاده کنیم،  خاطر نشان کرد: رویکرد انجمن شرکت های دانش بنیان  و فناوراستان در کمک به توسعه این شرکت ها مناسب بوده و امسال هم در حوزه اولویت دار استان توسعه خواهد داشت .

آزادی افزود: یکی از برنامه هایی که سومین سال اجرای آن در پارک علم و فناوری استان در حال انجام هست حمایت از ایجاد یا شکل گیری ساختارهای فناورانه به کمک بخش خصوصی با محوریت شرکت های دانش بنیان و فناور استان است که در این زمینه هم امسال بصورت جدی به تکمیل این ساختار ها دراستان می پردازیم .

رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه درادامه با اشاره به اینکه استان کرمانشاه استانی است با ظرفیت های بسیار بسیار قابل توجه در حوزه فناوری و راه اندازی  کسب و کارهای نوآورانه، افزود: امیدواریم با کمک انجمن شرکت های دانش بنیان و فناوراستان گستره بیشتری از نخبگان صاحبان ایده و کارآفرینان را به زیست بوم فناوری و نوآوری استان اضافه کنیم وبین بازیگران این زیست بوم حداکثر تعامل لازم برای هم افزایی هرچه بیشتر شکل دهیم .

 در ادامه این نشست مهندس عیسی محمدی رییس انجمن دانش بنیان و فناور استان کرمانشاه با بیان اینکه پارک علم و فناوری استان جایگاه ویژه ای  دارد، افزود: اهداف و برنامه های مشترکی داریم که مانند سال گذشته برای اجرای کامل آن تلاش می کنیم.

وی ادامه داد: راهبردهای  اصلی در نشست های تخصصی پایان سال گذشته برای عملکرد مطلوب تر امسال مورد بررسی قرار گرفت و باز تعریف در روابط با دستگاههای دولتی است جز اولویت ها انتخاب شد.

محمدی تصریح کرد :با توجه به شرایط کشور در بحث تولید  مقداری انگیزه های شرکت ها کاهش پیدا کرده که باید با برنامه های مستمر و مشوق این انگیزه ها را تقویت کنیم .

وی در پایان با اشاره به اینکه شرکت های دانش بنیان و فناورقوی در استان وجود دارد،  افزود: همه باید دست به دست هم بدهیم تا فاصله تبدیل ایده به ثروت را کوتاه کنیم.

 


 

 

خوانده شده 444

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک