.

.

پارک علم و فناوری کرمانشاه و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان امروز (22 آبان) به منظور ایجاد مشاغل پایدار از طریق بسترسازی برای ایجاد کسب و کارهای کارآفرینانه و فناورمحور، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

 

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه این تفاهم نامه با هدف استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات آموزشی طرفین به منظور همکاری در راستای شناسایی و توانمندسازی نیروی انسانی دارای تجارب فنی و مهارتی به منظور ایجاد زمینه لازم جهت پرورش و تجاری سازی ایده‌ها به امضا رسید.

 

اجرای دوره‌های آموزشی بر اساس ظرفیت مشترک اداره کل فنی و حرفه ای و پارک علم و فناوری، برنامه ریزی جهت توسعه آموزش‌های مهارتی متناسب با استعدادهای کارآموزان دارای ایده های تجاری، هدایت، مشاوره و منتورینگ با هدف تجاری سازی ایده‌ها، استفاده از پتانسیل های علمی و اجرایی طرفین جهت افزایش کیفیت دوره‌های آموزشی، آینده پژوهی در حوزه مشاغل مورد نیاز صنایع و سایر واحدهای تولیدی و خدماتی و شناسایی و تامین نیازهای مهارتی کارآموزان، دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه‌ها نیز از جمله دیگر اهداف این تفاهم نامه است.

 

بر اساس این تفاهم نامه اداره کل فنی و حرفه ای متعهد می‌شود در برگزاری وبینارهای آموزشی، شناسایی صاحبان ایده و کارآفرینان به منظور معرفی به پارک و فراهم نمودن امکان استفاده از فضا و تجهیزات آموزشی موجود در مراکز تابعه اداره کل فنی و حرفه ای جهت اجرای دوره های آموزشی مورد نیاز همکاری لازم را با پارک علم و فناوری کرمانشاه داشته باشد.

 

همکاری در تهیه و تدوین استانداردهای آموزشی مورد نیاز پارک و صدور گواهینامه های آموزشی برای شرکت کنندگان در دوره‌های آموزشی پارک در صورت شرکت در آزمون تئوری و عملی و کسب حد نصاب نمره قبولی در آزمون از جمله دیگر تعهدات اداره کل فنی و حرفه ای استان در این تفاهم نامه است.

 

بر اساس این تفاهم نامه پارک نیز متعهد می شود خدمات هدایت، مشاوره، منتورینگ، کوچینگ و رویدادهای کارآفرینانه را به کارآموزان و استارت آپ های معرفی شده از سوی اداره فنی و حرفه ای ارائه کند.

 

همچنین بهره گیری از ظرفیت‌ها و پتانسیل مرکز نوآوری و شتابدهی پارک علم و فناوری کرمانشاه برای مهارت آموخته گان با ایده‌های نو، همکاری در زمینه مطالعه، بررسی و شناسایی مهارت‌ها، شایستگی‌ها، الگوهای آموزشی و فناوری های نوین و پیشرفته، حمایت از ایده های کارآفرینانه برتر در قالب تشکیل تیم های استارتاپی و ارائه حمایت های لازم به منظور تجاری سازی ایده، فراهم نمودن امکان دسترسی کارشناسان اداره کل به دوره‌های در حال اجرای پارک علم و فناوری کرمانشاه در صورت برگزاری دوره‌های مجازی، همکاری در تهیه سرفصل های آموزشی و تولید محتوای درسی و بسته های آموزشی مورد نیاز اداره کل، همکاری در تدوین استاندارهای آموزشی جهت حرف و مشاغل مورد نیاز بویژه مشاغل نو و دانش بنیان و همکاری به منظور شناسایی نخبگان مهارتی جهت شرکت در مسابقات المپیاد ملی مهارت از دیگر تعهدات پارک علم وفناوری کرمانشاه در این تفاهم نامه است.

 

گفتنی است این تفاهم نامه به مدت یک سال معتبر بوده و در صورت توافق طرفین قابل تمدید است.

خوانده شده 402

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک