.

.

اولین جشنواره "نوآوری در گردشگری" با حضور صاحبان ایده و سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری، به همت پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه، ۲۶ مرداد برگزار می شود. 

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه ، دکتر سیامک آزادی رییس پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه از حوزه گردشگری به عنوان یکی از حوزه‌های اولویت دار استان یاد کرد و افزود: ماموریت پارک علم و فناوری کرمانشاه توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری متناسب با ظرفیت‌های استان است و با توجه به این ماموریت و از طرفی ظرفیت بالای استان در حوزه گردشگری، برگزاری این جشنواره در دستور کار قرار گرفته است.

آزادی هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی ایده های جدید در حوزه گردشگری عنوان و تصریح کرد: علاوه براین به دنبال شناسایی ایده‌هایی هستیم که قابلیت تجاری سازی در حوزه گردشگری را داشته باشند.

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه شناسایی کسب و کارهای پیشرو در حوزه گردشگری و شناسایی سرمایه گذاران این حوزه را هم از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

آزادی گفت: در مجموع در این جشنواره به دنبال این هستیم که با گردهمایی ذینفعان حوزه گردشگری استان با رویکرد نوآوری در این حوزه، کمکی به کسب و کارهای نوآورانه در این حوزه داشته و به توسعه ارتباط و تعاملات بازیگران این زیست بوم کمک کنیم.

وی از ارائه ۲۳ طرح برای شرکت در این جشنواره خبر داد و افزود: از این تعداد چهار طرح به مرحله پایانی راه یافته و قرار است در روز برگزاری جشنواره ارائه شوند.

آزادی خاطرنشان کرد: این چهار طرح جهت تجاری سازی تحت حمایت های پارک علم و فناوری کرمانشاه قرار می گیرند.

وی گفت: در این جشنواره، صاحبان کسب و کارهای پیشرو در حوزه گردشگری هم آخرین دستاوردهای خود را ارائه می‌دهند.

اولین جشنواره "نوآوری در گردشگری" استان کرمانشاه، پنجشنبه (۲۶ مرداد) در محل برج فناوری کرمانشاه برگزار می‌شود.

خوانده شده 307

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک