.

.

اولین رویداد «بسامد» -به‌ هم رسانی سرمایه‌گذاران، ایده‌پردازان، متخصصین و دانش بنیان‌ها- در کرمانشاه برگزار شد.
 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه، دکتر فرناز خامین، مدیر مرکز رشد ICT  پارک علم و فناوری استان کرمانشاه در این مراسم که عصر امروز (۸ شهریور) با حضور سرمایه‌گذاران و شرکت‌های فناور و دانش بنیان در محل برج فناوری کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به فراخوان این رویداد در اردیبهشت ماه امسال، گفت: هدف از برگزاری این رویداد همانند عنوانی که برای آن انتخاب شده به هم رساندن سرمایه‌گذاران، ایده‌پردازان، متخصصین و دانش بنیان‌ها است.

وی افزود: این رویداد با همکاری پارک علم و فناوری کرمانشاه، مرکز رشد ICT و شرکت دانش بنیان سانا صنعت ماندگار برگزار شده است.

خامین با اشاره به ثبت نام ۲۸ ایده در این رویداد گفت: اردیبهشت ماه امسال «پیش رویداد» برگزار و محورهای رویداد اصلی به تشریح برای صاحبان ایده بیان شد و امروز هم در مراسم اختتامیه این رویداد، نتایج آن ارائه می‌شود.

وی از اقتصاد دیجیتال به عنوان یکی از محورهای اصلی رشد و توسعه استان و کشور یاد کرد و افزود: در حال حاضر مجموعه شرکت‌های مرکز رشد ICT در این حوزه فعالیت می‌کنند و نیاز است با توجه به این فعالیت ارزشمند حمایت جدی‌تری از آنها صورت گیرد.

خامین ابراز امیدواری کرد: برگزاری رویدادهایی مانند«بسامد» بتواند به جذب سرمایه‌گذاران برای توسعه فعالیت‌های این شرکت‌ها کمک کند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت ۱۱۴ واحد در مرکز رشد ICT گفت: از این تعداد ۵۰ شرکت در مرحله پیش رشد و مابقی رشد یافته و یا پسا رشدی هستنند.

به گفته خامین عمده این شرکت‌ها در حوزه‌های نرم افزار، سخت افزار، هوشمندسازی و گیم و انیمیشن فعالیت دارند.

مدیر مرکز رشد ICT جهاد دانشگاهی کرمانشاه با اشاره به فعالیت خوب شرکت‌ها در این مرکز گفت: برخی از شرکت ها محصولاتی ارائه کرده‌اند که در حوزه ملی و حتی بین‌المللی سرآمد هستند.

در این رویداد پنج ایده «طراحی و ساخت دستگاه هولتر مانیتور قلب» به سرپرستی امیر علی کهریزی، ایده «طراحی و ساخت دستگاه کامپکت رشد و سازگاری گیاهان در شرایط کنترل شده» به سرپرستی زهرا مرادی، ایده«مانتیورینگ و کنترل سایت‌های مخابراتی از راه دور» به سرپرستی سعید سلیمی، ایده«طراحی و ساخت تجهیزات نظارت و پایش هوشمند اتاق سرور» به سرپرستی آرین سپهر نیا و ایده«طراحی سامانه آنالیز مجازی گیاه به کمک هوش مصنوعی» به سرپرستی مهدی حیدریان به عنوان پنج ایده برگزیده این رویداد معرفی شدند

خوانده شده 313 آخرین ویرایش در پنج شنبه, 16 شهریور 1402 ساعت 05:24

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک